کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316290 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر به دنبال معایب ایکس‌باکس وان هستید، حتماً بخوانید

به گزارش سافت‌گذر ؛ بسیاری از مشتریان در این روزها به دنبال خرید کنسول‌های نسل جدید هستند و ممکن است بین دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 مردد مانده باشند. مقاله زیر شما را با نقاط ضعف کنسول جدید مایکروسافت آشنا می‌کند. البته تأکید می‌کنیم نباید این را به معنای رد کامل ایکس‌باکس وان تلقی کرد؛ بلکه صرفاً به شما کمک می‌کند تا ببینید آیا کمبودهای این کنسول برای شما مهم است یا نه.

ایکس‌باکس وان کنسول جدید مایکروسافت فواید بسیار زیادی دارد؛ کنسول خوبی است و حتی می‌تواند عالی باشد. اما به ازای هر نقطه قوت این کنسول، متأسفانه یک نقطه ضعف هم وجود دارد.

گفته می‌شود هم مایکروسافت و هم سونی کنسول‌های خود را با عجله روانه بازار کرده‌اند تا بتوانند از فصل شلوغ تعطیلات سال نو نهایت استفاده (و البته درآمد!) را ببرند. البته عجله لزوماً به معنای خرابی کنسول‌ها نیست، اما مسلماً این‌جا و آن‌جا مشکلاتی به وجود می‌آید.

خوش‌شانسی مایکروسافت این است که همه مشکلات ایکس‌باکس وان قابل رفع هستند، و حتی شاید در اولین آپدیت بزرگ هم برطرف شوند؛ این آپدیت تا چند ماه دیگر مسلماً آماده دانلود و نصب خواهد بود. با این حال، در حال حاضر مشکلاتی که کنسول دارد باعث می‌شود هر کسی به سراغ آن نرود، مگر آن دسته افرادی که به راحتی می‌توانند هزینه آن را پرداخت و برای کامل شدن کنسول چند ماهی صبر کنند.

 

فروشگاه شما را گیج خواهد کرد
فروشگاه ایکس‌باکس وان هم مثل فروشگاه ویندوز 8 بسیار ناقص است. گزینه‌های ترتیب چینش بازی‌های بسیار محدود است: بر اساس محبوبیت، رتبه، فروش، و جدید یا منتخب. این مسئله در حال حاضر شاید خیلی مشکل بزرگی نباشد؛ اما در آینده نزدیک و با منتشر شدن بازی‌های بیش‌تر برای کنسول، بسیاری از کاربران را دچار سردردهای مزمن خواهد کرد! حتی همین الآن هم که تنها چند هفته از عرضه کنسول می‌گذرد، فروشگاه ایکس‌باکس وان بسیار به هم ریخته است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ کاربران باید برای پیدا کردن محتواهای مرتبط با یک بازی خاص زحمت زیادی را متحمل شوند. به جای آن‌که دموها و add-onها در کنار بازی اصلی قرار داشته باشند، باید جداگانه به دنبال آن‌ها بگردید. در حالی که فروشگاه ایکس‌باکس 360 دموها و دی‌ال‌سی‌ها را در کنار خود بازی لیست می‌کرد. جدای از فروشگاه بازی‌ها، فروشگاه برنامه‌های ایکس‌باکس وان هم همین وضعیت را دارد.

رابط کاربری شما را متعجب خواهد کرد
اگرچه رابط کاربری مدرن ویندوز روی ایکس‌باکس وان هم می‌تواند بسیار خوب کار کند، اما در حال حاضر به هیچ وجه این‌گونه نیست. در رابط ایکس‌باکس 360 با فشار دادن یک دکمه می‌توانستید به بخش‌های رایج مثل پیام‌ها و یا دست‌آوردها دسترسی داشته باشید. در ایکس‌باکس وان برای این کار باید اول دکمه‌ای را بزنید که شما را به صفحه خانه می‌برد، بعد باید برنامه جداگانه‌ای را برای هر کدام از بخش‌های پیام‌ها یا دست‌آوردها باز کنید. حال اگر این برنامه‌ها را به صفحه اصلی میخ (pin) نکرده باشید... مشکل بزرگی که ایکس‌باکس وان دارد، وجود یک برنامه جداگانه تقریباً برای هر کاری هر چند کوچک است؛ به این شکل تعداد مرحله‌های لازم برای انجام یک کار افزایش پیدا می‌کند و برگشتن به یکی از صفحه‌های قبلی هم به یک غصه برای کاربر تبدیل می‌شود.

 
برای آن‌که ببینید در یک بازی کدام دست‌آوردها را هنوز کسب نکرده‌اید، باید از بازی خارج شوید و برنامه دست‌آوردها را باز کنید!!!

در ایکس‌باکس 360 می‌توانستید در حین بازی لیستی از دست‌آوردها را باز کنید و اطلاعات مهم درباره آن‌ها را هم در همان صفحه ببینید، به جای آن‌که هر دست‌آورد را جدا و اطلاعات مربوط به آن را هم در یک صفحه جداگانه ببینید. البته ویژگی اسنپ کردن برنامه‌ها می‌تواند تا حدی کمک کند؛ اما بسیاری از برنامه‌ها این ویژگی را ندارند و یا دست‌کم در حال حاضر با این ویژگی مشکل دارند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت باید این مشکلات را از هر راهی که می‌تواند برطرف کند. پیچیدگی رابط کاربری ایکس‌باکس وان گام بزرگی به عقب محسوب می‌شود؛ به جای آن‌که دسترسی به فعالیت‌های رایج ساده باشد، باید دکمه‌های بیش‌تری بزنید و برای رسیدن به هر جایی در رابط کاربری از موانع زیادی عبور کنید.

نمی‌توانید فضای داخلی کنسول را مدیریت کنید
نه، اشتباه نکنید. این‌که می‌بینید اشکال نیست، ویژگی کنسول است! فضای داخلی ایکس‌باکس وان اتوماتیک است و کاربران نیازی نیست نگران آن باشند.

کمپانی‌ها وقتی محصولاتشان اشکالات بسیار واضحی دارند، سعی می‌کنند برای آن‌ها دلیل بتراشند. با این حال هیچ دلیلی نمی‌تواند توجیه کند که چرا کاربران نمی‌توانند حافظه داخلی ایکس‌باکس وان را مدیریت کنند؛ آن هم وقتی این فضا به سرعت پر می‌شود. مایکروسافت می‌گوید به کمک ویژگی کلاود «فضای داخلی کنسول اتوماتیک» شده است؛ یعنی کنسول شما احتمالاً خودش متوجه می‌شود که وقتی یک بازی را پاک می‌کنید، اطلاعات ذخیره شده آن را پاک کند، چون این اطلاعات بعداً هم از طریق اینترنت در دسترس شما خواهد بود.

این ویژگی به خودی خود خیلی خوب است؛ اما کاربرانی که چندین بازی مختلف نصب کرده‌اند و مطمئن نیستند کدام را می‌خواهند پاک کنند، باید بتوانند به همه فایل‌های کنسول دسترسی داشته باشند و ببینند حجم هر کدام از بازی‌ها چه‌قدر است؛ نه این‌که تنها بتوانند یک منوی ساده را باز کنند و این اطلاعات را در آن ببینند. روش مایکروسافت نه یک راه‌حل مناسب است و نه مشکلی را حل می‌کند؛ بلکه مشکلات جدیدی هم اضافه می‌کند. به علاوه هیچ تنظیماتی درباره دی‌ال‌سی‌ها هم وجود ندارد؛ اگر برای یک بازی دی‌ال‌سی نصب کردید و دیگر به آن دی‌ال‌سی احتیاجی نداشتید، مجبورید آن را تحمل کنید تا زمانی که کل بازی را حذف کنید.

 
تنظیمات مختلف فضای داخلی در یک گزینه ساده در رابط ایکس‌باکس 360 تعبیه شده بود

بنابراین ایکس‌باکس وان در زمینه مدیریت فضای داخلی هم نسبت به ایکس‌باکس 360 یک گام بسیار بزرگ به سمت عقب برداشته است و کاربران را به دردسر بزرگی انداخته است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ روش مدیریت حافظه مایکروسافت ظاهراً روی بقیه بخش‌های کنسول هم تأثیر گذاشته است. ویدیوهایی که از سرویس «ایکس‌باکس ویدیو» می‌خرید روی کنسولتان دانلود نمی‌شوند! که احتمالاً یکی از باقی‌مانده‌های سیاست «نیاز به اتصال دائم اینترنت» است که مایکروسافت در آخرین روزها آن را تغییر داد. اگر چه این ویژگی شاید به حفظ فضای خالی کمک کند؛ اما بهتر بود خود کاربر می‌توانست فضای خالی کنسول را ببیند و به این ترتیب کاربرانی که اینترنت پرسرعت ندارند، می‌توانستند راحت‌تر تصمیم بگیرند که آیا ویدیوهای اچ‌دی را بخرند یا قرض بگیرند.

سرعت کنسول به شدت پایین می‌آید
ایکس‌باکس 360 که عرضه شد، رابط کاربری «تیغه‌ای» آن بسیاری از ویژگی‌های کنونی را نداشت؛ اما در عوض فوق‌العاده سریع بود. صفحه خانه ایکس‌باکس وان دقیقاً بر عکس است: بسیار پیش می‌آید که رابط کاربری آن بی‌اندازه آهسته شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ ظاهراً وقتی ویژگی «شروع آنی» روشن است، رابط کاربری ایکس‌باکس وان به مرور زمان کندتر و کندتر می‌شود، به ویژه زمانی که بازی‌ها قفل می‌کنند. میدان نبرد 4 روی همه کنسول‌ها مشکل دارد و قفل می‌کند؛ اما روی ایکس‌باکس وان این مشکل باعث می‌شود تا رابط کاربری بعد از مدتی بی‌نهایت کند شود. خود صفحه خانه، جابه‌جایی بین برنامه‌ها و کارکرد کلی رابط کند می‌شود. قفل کردن خود بازی میدان نبرد 4 مسلماً تقصیر کمپانی‌های دایس و الکترونیک آرتز است؛ اما این‌که رابط کاربری ایکس‌باکس وان کند می‌شود به مایکروسافت مربوط است.

اگر چه داشبورد ایکس‌باکس 360 هم هنگام اجرای اطلاعات از روی اینترنت گاهی کند می‌شد؛ اما صفحه خانه ایکس‌باکس وان ظاهراً وابسته به اینترنت نیست. به عبارت دیگر، مشکلات کنونی مربوط به برنامه‌نویسی است و می‌توان آن‌ها را به سادگی برطرف کرد.

کینکت آن‌قدرها به دردتان نمی‌خورد
مایکروسافت تبلیغات زیادی کرد که نسل جدید کینکت را ابزاری ضروری برای ایکس‌باکس وان معرفی کند. همچنین گفته که هیچ برنامه‌ای برای عرضه کنسول بدون این سنسور ندارد. البته این صحبت‌ها تا حدی هم صحت دارد، زیرا کینکت در بسیاری از ویژگی‌های کنسول مثل تشخیص حضور کاربر، تشخیص خودکار محل کنترلرها و خدمات تلویزیونی آن نقشی حیاتی دارد. با این وجود، خدمات تلویزیونی ایکس‌باکس وان در حال حاضر تنها برای کاربران آمریکایی قابل دسترسی است و تفاوت 100 دلاری قیمت کنسول با پلی‌استیشن 4 سونی هم به هیچ وجه ارزش ویژگی‌های دیگر کنسول نظیر استفاده از کینکت در جستجوی رابط کاربری یا تشخیص صدا و موقعیت کاربر را ندارد.

علاوه بر همه این‌ها، کنسول مایکروسافت در زمان عرضه هیچ بازی‌ای را نداشت که سنسور کینکت برای آن ضروری باشد و یا حتی کاربرد مهمی داشته باشد. عرضه بازی «رقبای ورزشی کینکت» تا سال 2014 به تعویق افتاده است و هیچ کمپانی یا بازی‌ساز دیگری هم از انتشار بازی‌ای با محوریت سنسور کینکت خبر نداده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ مایکروسافت درباره نسل اول کینکت هم قول‌های زیادی داده بود که به آن‌ها عمل نکرد. برخی بازی‌ها مثل دو نسخه اول از سری بازی‌های ورزشی کینکت، «ماجراهای کینکت» و «سلاح‌نواز» بسیار جذاب بودند؛ اما تعداد بازی‌های مشابه برای کینکت به تدریج کم‌تر و کم‌تر شد.

البته برخی بازی‌ها امکانات جانبی هم دارند که با کینکت کنترل می‌شوند؛ اما این امکانات هم به خوبی طراحی نشده‌اند و هم کمکی به خود بازی نمی‌کنند. اگر مایکروسافت می‌خواهد کینکت را به ابزاری جداناپذیر از ایکس‌باکس وان تبدیل کند، باید به کاربران نشان دهد به این سنسور نیاز دارند. از آن‌جا که در بسیاری از نقاط دنیا هنوز امکانات تلویزیونی ایکس‌باکس وان راه‌اندازی نشده، بسیاری از مشتریان ناراضی خواهند بود که مجبور شده‌اند صرفاً به خاطر کینکت 100 دلار بیش‌تر از پلی‌استیشن 4 سونی هزینه کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18282 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/09/18 تعداد مشاهده: 18007
سافت گذر
نظرات بینندگان

میلاد 1396/10/24 22:07
یه سوال
کسی میدونه اگرمن کنسولم رو بدم جایی برام با ۲۵۰۰۰۰ هزار تومن بازی پر کنه تو ایکس باکسم،مشکلی بر نمیخورم؟یعنی انلاین بشم کنسول بن نمیشه یا مسدود؟؟
میلاد 1396/10/24 22:05
جدا از طرف داری،من خودمxbox1s دارم ظاهرش که عالیه،جم جوره،دسته اش عالیه،
فقط قیمت بازیهاش گرونه،که تو پلی فور هم هست،یکی هم که اپدیت بعضی بازیها زیاده،حالا نمیدونم پلی فور چجوره،
Hhhh 1396/03/10 18:26
فقط ایکس باکس وان. بقیش همش سوسول بازی بابا هرکی ایکس باکس وان نخره ضرر کرده.
الف میم 1396/02/18 21:17
آیا بدون اینترنت کار میکنه، یعنی همیشه باید به اینترنت متصل باشی یا‌ نه؟ لطفاً پاسخم بدید‌ واسم خیلی مهمه
ارشیا اقایی 1396/01/25 10:12
ایا بدون اینترنت کار میکنه
یه‌نفر 1395/03/01 11:31
به نظر من ایکس باک وان از نظر کارایی بهتر از پلیسشن ۴ هستش
یه نفر 1394/04/07 11:34
ممنون از اخبارتون....آیا ایکس باکس وان همیشه باید به اینترنت متصل باشه؟ من میخوام بخرم ولی الان خیلی سردرگمم درباره ی آداپتور ایکس باکس وان هم توضیح دهید.....با تشکر
امیر حسن 1394/03/10 12:30
بابا این پلستیشن 4 مشکلاتش از ایکس باکس 1 زیاد تره به خدا
سجاد 1393/09/23 10:38
خوبه
امیر 1393/03/08 15:59
یه سوال مهم
واسه بازی کردن باید اینترنت داشته باشیم؟؟
یا افلاینم میشه lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
دانیال منجزی 1392/09/19 02:27
من الان خودم ps4 دارم گرافیک و سرعت پردازنده و کیفیت و مهم تر از اون سرعت و رابط کابری اون بالاس که من فقط میشیینم با تعجب فقط نگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگاه میکنم به نظر من پولت رو تو جوب بریزی بهتر از ایکس باکس خریدنه
ALI Pc 1392/09/18 20:56
درسته ولی تو ایران هیچ یک از نظر من بدرد نمیخوره چون خیلیییییییییی گرونه برای مثال قیمت ایکس وان سه ملیون و نهصد هزار تومانه و خیلی گرونه البته با چهار ملیون تومان میشه یه کارت گرافیک خوب خرید و یه کامپیوتر علی داشت حتی بهتر از این کنسولا
نظر من اینه البته ممنون از اخبارتون
یه دوست 1392/09/18 12:58
مطمعنا پلی‌استیشن 4 هم بدون مشکل نیست.درباره ی مشکلات ان هم مطلبی بنویسید.

ضمنا همان طور که خودتان اشاره کردید هردو برای عرضه کمی عجله کردند و در این صورت طبیعی است که بازی های کمی
بخصوص برای کینکت موجود باشد اما در آینده ای نزدیک نظرتان عوض خواهد شد.

باتشکرlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet